0362 438 02 62 - nurerozturk@gmail.com

Sunduğumuz Hizmetler

Aşı - Aşı Takvimi - Kedi - Köpek

Atakent Veteriner Kliniğinde her türlü aşı yapılmakta olup; program ve protokol kuralları dahiline yapılmaktadır,ve takip edilmektedir
Kedi İç  Ve  Dış Parazit İlaç Uygulaması

Kedi İç Ve Dış Parazit İlaç Uygulaması

Atakent Veteriner Kliniğinde her türlü kedi iç dış paraziter ilaçları yapılmakta olup; program ve protokol kuralları dahiline yapılmaktadır ve takip edilmektedir, Bu uygulamalar iç ve dış paraziter damlalar , iç parazit tabletleri, dış parazit tasmaları, paraziter losyonlar, paraziter şampuanlar gibi değişik şekilllerde yapmaktayız
Kedi Traş / Tırnak Kesimi/ Atakum Atakent Veteriner Kliniği

Traş Gereklimi? Yaptırılmalı mı? Bu sorunun cevabını çevre şartları, ortam , ırk, bakım gibi bir çok sebepler belirler, kararı veteriner hekiminizle birlikte verin.
Muayene - Check Up

Atakent Veteriner Kliniğinde kedi, köpek, tavşan, hamster, çiflik hayvanları; kafes kuşları ve diğer evcil hayvanların muayeneleri yapılmaktadır. Öncelikle hasta sahibinin hasta gözlemleri ön planda tutularak hastalığın hikayesi dinlenerek en etkili ve ekonomik tedavi yapılması esas alınarak; muayane ve teşhis yapılır.
Mikroçip Uygulaması

Atakent Veteriner Kliniği bünyesinde, mikroçip uygulaması ve kaydı yapılmaktadır.
Veteriner Cerrahi

Cerrahi operasyon uygulayacağımız hastaların, gerekli durumlarda operasyon öncesi tahlil ve tetkikleri yapılarak, operasyon uygulanır.
Pet Shop, Kedi Mamaları,Köpek Mamaları

Atakent Veteriner Kliniğimiz'de entegre olan Pet Shop bölümümüzle de kedi mamaları, köpek mamaları, Ped aksesuarları, tasmaları, taşıma çantaları ve benzeri bir çok ürünü bulundurmaktayız. ATAKENT VETERİNER KLİNİĞİ | Vet.Hekim Nurer ÖZTÜRK, Atakum, Samsun Atakum mama, Atakum köpek aşı, Atakent, Kedi mama, Köpek mama, Kedi Kumu, Atakum kedi aşı, kedi kısırlaştırma, kedi köpek vitaminleri, kedi köpek mineralleri.
Veteriner Diş

Atakent Veteriner Kliniği bünyesinde, diş çekimi, diş taşları temizliği, ortodontik tedaviler, diş radyografisi, periodontal hastalıkların tedavileri gibi işlemler yapılabilmektedir.
Veteriner Laboratuvar

Atakent Veteriner Kliniği bünyesinde, hematolojik, serolojik, mikrobiyolojik ve patolojik incelemeler, hemogram (tam kan sayım cihazı) yapılmaktadır.
Veteriner Röntgen - Veteriner Ultrasonografi

Kliniğimizde, bilgisayarlı röntgen (CR) cihazımızla direk ve radyopak maddeli grafiler alınmaktadır. Ayrıca kliniğimiz bünyesinde, penn hip yöntemi ile kalça displazilerinin erken teşhisleri yapılabilmektedir.
ATAKUM ATAKENT VETERİNER KLİNİĞİ Atatürk Bulvarı 3. Kısım Yeni Mahalle Batur Sitesi A Blok No:59 Atakum / Samsun Tel: 0362 438 02 62 E-posta: nurerozturk@gmail.com Web: www.atakumatakentveteriner.com
Bu site Neta Website altyapısı ile hazırlanmıştır.
Bizi Arayın